Goedemorgen!

22 februari 2023 - Berlijn, Duitsland

Een nieuwe dag in Berlijn!

Gisteravond was deze verslaggever iets te vermoeid om jullie op de hoogte te houden van onze avonturen hier in Berlijn. Vanmorgen echter weer een nieuwe ronde en nieuwe verhalen!

We gaan eerst verder met gisteravond. Na een twijfelachtig diner (laten we het er maar op houden dat de meningen over de kwaliteit zeer verdeeld waren 😉) gingen we weer op pad voor een bezoek aan de Reichstag, het parlementsgebouw van Berlijn.

Dat was een succes kan ik jullie verzekeren! Wát een uitzicht! (en wat een hoogte, maar dat terzijde 😅). Na deze bezienswaardigheid liepen we naar de Brandenburger Tor. Heel erg tof om dit Berlijnse icoon nu 'in 't echie' te zien. De groep liep vertraging op door alle selfies die werden gemaakt. En terecht want wát een mooi plaatje in de avond. Heel bijzonder om mee te mogen maken.

Tot slot via Unter den Linden weer terug naar ons hostel gewandeld.

Het was een mooie dag.

(De nacht is overigens rustig verlopen, laten we hopen dat dit een goed teken is voor de komende nacht 😉)