De laatste dag

23 februari 2023 - Berlijn, Duitsland

Er is een tijd van komen…en er is een tijd van gaan…En vandaag gaan we weer op weg naar huis 🥲.

Vanmorgen begonnen we de dag met een metrotour langs de mooiste bezienswaardigheden van Berlijn. In groepjes verkenden we per metro, tram en te voet de stad. Nou…dat was een beleving op zich lieve mensen 😁!

Er werd gelachen (soms gegierd) en gemopperd (want oh wat is het lastig als je moet lopen met maar 2 uurtjes slaap achter de rug 😉) maar boven alles hebben we weer genoten van onze leerlingen ❤️.

Na de ochtendactiviteit had iedereen meer dan genoeg vrije tijd om te shoppen, of om gewoon lekker rond te lopen en wat te eten. Daarna gingen we voor de laatste keer weer verzamelen, zwaaiden we de “Alexanderplatz’  vaarwel en gingen we terug naar onze hostel om de koffers te pakken en naar huis te gaan.

Nu zitten we weer in de bus naar huis. De docenten hopen op een rustige terugreis (maar het lijkt er echter op dat de 4e klassers energie over hebben na deze enerverende dag 😅).